czwartek, 23 czerwca 2016

Jak tworzyć strony internetowe z głową.

Musimy mieć na uwadze że strony internetowe same się nie robią. By zacząć je tworzyć trzeba mieć wiedzieć iż to długotrwały i trudny proces. Sama wizja nie wystarcza, ważna jest jej realizacja.

strony internetowe www


Obecnie przesiaduje nad projektem stron internetowych tworzonych w kreatorach stron www – jestem w stanie ziścić większą cześć moich wizji za ich pośrednictwem. Tworzenie a co za tym idzie – kodowanie! Jet czasochłonne, ogromnie.. a mnie na to nie stać. Jako grafik strasznie tego nie lubię.

Postanowiłem tworzyć pierwsze strony internetowe za pośrednictwem wszelkiego rodzaju kreatorów jeszcze jakiś czas temu. Duże możliwości, na pewno nie ogromne bo do tego jeszcze dojdziemy ale na pewno satysfakcjonujące. Teraz przymierzam się do strony dentystycznej, będącej moją chlubą w portfolio.

Prócz sliderów będą tam także wszechobecne technologie takie jak: parallax – które poprawia scrollowanie na stronie internetowej.


To raczej wszystko na dziś, mam nadzieje że wyczerpałem temat, pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz